sobota, 7 stycznia 2012

Super przepis na pozbycie się pani Łuszczycy!

Moja najdroższa mamiśku (moja mama :)) znalazła kiedyś przepis na surówkę, dzięki której można się pozbyć niechcianych plam pani Łuszczycy. Jest jeden mały defekt tego przepisu, a mianowicie, surówka nie smakuje najlepiej... no, po jakimś czasie można się jednak przyzwyczaić, bo trzeba ją jeść 3 razy dziennie. Przepis oczywiście był testowany na mnie i mojej łuszczycy.


kapusta pekińska
marchewka
kminek mielony
olej kukurydziany

Proporcje według uznania. Kapustę poszatkować, marchewkę zetrzeć na tarce, posypać kminkiem i polać odrobiną oleju. Wszystkie składniki wymieszać i się zajadać :D

14 komentarzy:

  1. łuszczycy nijak sie nie mozna pozbyc...ona już jest na wieki z tymi co to ich ukocha...powinno byc raczej sposob na ZALECZENIE...tak jest blizej prawdy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Każdy łuszczyk czeka aż wreszcie znajdzie się cudowny lek, dzięki któremu na zawsze pani łuszczyca zginie, niestety jak na razie go nie ma. Podałam przepis na pozbycie się jej, aczkolwiek nie napisałam, że na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. próbuję wyobrazić sobie smak tej surówki i na samą myśl mnie skręca :-) ale kiedyś wypróbuję, wrzucam do zakładek, żeby bez problemu tu wrócić. Moja łuszczyca uległa kwasom omega 3 (olej lniany) i innym tłuszczom, stosuję dietę niskowęglowodanową. Tym sposobem teraz gdy tylko się coś dzieje wystarcza mi w zasadzie dermasis i nie potrzebuję nczego więcej, a kiedyś bez dziegci i sterydów obejść się nie mogłam. Fakt, że przestałam też się tak stresować jak dawniej :-)Pozdrowienia dla autorki i Pani Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie! Dziękuję za pozdrowienia, a i na pewno przekażę je mamie :) a może by tak wypróbować przepis od razu? To naprawdę nic nie kosztuje, a i samopoczucie się poprawi, gdy tylko spojrzy Pani Lusia w lustro i z radością stwierdzi że ciapki na skórze zniknęły :) Mogę się pochwalić, że już od kilku miesięcy nie mam żadnych wykwitów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. do diety warto dorzucić dobre kremy, zestawienie kremów na łuszczycę może okazać się bardzo przydatne , mnie pomogło w wyborze środka

    OdpowiedzUsuń
  5. http://leczenieluszczycynaTUralnie.pl polecam ten ranking środków do walki z łuszczycą, Revitol Dermasis to mój faworyt! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Revitol dermasis jest do dupy no i ta cena - niezła ściema!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://gruszkschudajakpietruszka.blogspot.com/?m=1 mój sposób na łuszczyce i 10 lat remisji ( czasem pojawiły się POJEDYNCZE zmiany ale to nic przy konkretnym wysypie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łuszczyca paskudna choroba najważniejsza jest w niej dieta. Prawie niczego dobrego nie można jeść :( Opada mięso, czekolada, napoje słodzące, balsamy, olejki do ciała... Przepis napewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę pamiętać o systematyczności. Ja jadłam surówke 3 razy dziennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I to naprawdę pomaga? Ja właśnie zapisałam się na badania do przychodni www.euroimmundna.pl/15-mutacji-7-genach, lekarz powiedział że jest to na 100% łuszczyca ale wolę się upewnić. Byłoby naprawdę super, gdyby istniał środek leczący łuszczycę..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł może ciekawy, ale powiem szczerze, że nie wiem jak długo bym to wytrzymała. Dotychczas nie ustalono konkretnych zaleceń dietetycznych dla chorych na łuszczycę, jednak wiele danych wskazuje, że zmiana nawyków żywieniowych może korzystnie wpływać na przebieg tej choroby. Zmiana tych nawyków jest ważna także dlatego, że łuszczyca zwiększa ryzyko rozwoju chorób układu sercowo-naczyniowego, a modyfikacja zaleceń żywieniowych może korzystnie wpływać na poszczególne czynniki ryzyka, takie jak otyłość, nadciśnienie tętnicze czy zaburzenia lipidowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ale z łuszczycą nie ma żartów - dlatego tak ważna jest pielęgnacja oraz leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam łuszczycę od lat, trzeba nauczyć się z nią żyć. W lekarzy nie wierzę, cóż oni mogą poradzić zapisują maści ze sterydami i tyle. Każdy musi wypracować sobie sam sposób na walkę z tą chorobą. Ja przede wszystkim zacząłem używać tej masci https://dermacea.pl

    OdpowiedzUsuń